Perusasioiden äärellä -blogi

Palveletko asiakkaitasi kuten toivot itseäsi palveltavan?

Maanantai 6.3.2017 klo 15.37 - Perusasioiden äärellä 3/2017


Haaste: asiakas ei saa aina luvattua laatua

Oletko asiakkaan ominaisuudessa törmännyt siihen, että joku yritys lupaa ummet ja lammet, mutta totuus onkin toisenlainen? Toimitusaika pettää, tuotteessa tai palvelussa on puutteita, myyjä vähät välittää tarpeistasi, asiakaspalvelu ei palaa milloinkaan asiaan. Joudutko usein päivittelemään Hannu Jortikan tavoin: ”Ei tää voi olla niin vaikeeta…!”

Mutta oletko pohtinut, toimittaako sinun yrityksesi omille asiakkailleen aina varmasti erinomaista laatua? Kun luet kotisivusi kauniit lupaukset, voitko kaksi sormea liiketoimintasuunnitelman päällä vannoa, että kaikki toteutuu kuten kirjoitettu on? Vai onko niin, että hyvänä päivänä kaiken mennessä putkeen homma kyllä hoituu ihan ok, mutta sitten on riittävästi myös niitä päiviä, jolloin joudutaan taas selittelemään?